Mijn AllUnited

Save the date!

Een lang geuite wens gaat in vervulling komen. Zaterdag 10 juni 2023 zal de AllUnited Dag plaatsvinden.

Lees meer
Mijn AllUnited

Seizoenen aanmaken/ wijzigen

Omdat er veel problemen waren met het aanmaken/wijzigen van seizoenen hebben we besloten dat dit alleen nog maar aangepast kan worden door de support afdeling.

Lees meer
Mijn AllUnited

Automatisch groepen inladen in de ClubApp

Fantastisch nieuws! Groepen die zijn aangemaakt in de AllUnited backoffice worden vanaf nu automatisch ingeladen in de ClubApp. Handmatig lesgroepen en/of teams aanmaken is vanaf nu verleden tijd.

Wat is er precies veranderd? In de ClubApp worden de groepen nu automatisch ingeladen vanuit de backoffice. Waar de App-beheerder voorheen handmatig de groepen moest aanmaken en hier de juiste leden aan moest toevoegen, worden deze nu elke nacht automatisch ingeladen. Hiermee voorkom je dat er op twee plekken een aanpassing moet worden gedaan. Bij een wisseling van de wacht, zoals functionarissen die starten of stoppen, of wisselingen van lesgroepen, hoeft dit dus alléén in de AllUnited backoffice veranderd te worden. Geen dubbel werk meer!

Lees meer
Mijn AllUnited

Leswissels kunnen vanaf heden worden geregistreerd tbv facturatie

Voor verenigingen waarbij de facturatie via lessen verloopt, was het tot op heden niet mogelijk leswissels in de facturatie 'naar rato' te verwerken.
Nu kan per lestype worden ingesteld of 'Leswissels' moeten worden vastgelegd zodat hiermee bij de facturatie, terugwerkend of komende facturatie, rekening wordt gehouden.

Op verzoek is ook een selectie beschikbaar die een rapportage van uitgevoerde leswissels kan weergeven, voor extra controle erop.
Stuur daarvoor een ticket in.

Lees meer
Mijn AllUnited

KNLTB Cursusboeker is aangepast

De KNLTB heeft sinds 19 april jl. de cursusboeker aangepast. Je kan nog wel via AllUnited naar de cursusboeker, maar daar heb je sinds kort een KNLTB ID voor nodig. Je dient je hier eenmalig voor te registreren, om het KNLTB ID te ontvangen. Ga hiervoor naar https://cursusboeker.centrecourt.nl/ en dan de button [Inloggen met KNLTB ID ->] en dan [Klik hier om je te registreren]

Backoffice menu opschonen

Het is al een tijdje mogelijk, maar wellicht niet bekend bij jouw vereniging. Maken jullie gebruik van AllUnited, maar staan er wat jullie betreft veel te veel menu-items in het linker menu, waar jullie toch geen gebruik van maken? Schiet dan een ticket in. Wij zullen dit dan voor jullie 'schonen'.

Lees meer
Mijn AllUnited

Mogelijkheden 'Facturatie instructie' uitgebreid

Veld 'Facturatie instructie' is te vinden via de relatiekaart op de tabjes ‘Debiteurenkaart’, ‘Activiteiten’ en ‘Lessen’. Het maakt niet uit op welk scherm de notitie t.b.v. de conceptfactuur wordt ingevoerd, alle drie deze schermen laten de notitie zien.
De mogelijkheden van dit veld zijn nu uitgebreid.

Deze notitie werd al getoond zodra de conceptfactuur is aangemaakt waardoor deze factuur niet in het massale boekingsproces wordt opgenomen.
Zo geeft deze notitie altijd gelegenheid de factuur handmatig te wijzigen.

Vanaf heden wordt deze notitie in een duidelijk blok op de conceptfactuur getoond en zijn er extra mogelijkheden aan toegevoegd.
Zie pdf-document voor volledige uitleg.

Lees meer
Mijn AllUnited

Op zoek naar een leuke job?

Ben je op zoek naar een leuke job? Bij onze partner 'Nederland Sport' (gevestigd in Nieuwegein) staat nu een vacature open voor een Allround Medewerker. 
Klik op onderstaande URL om de vacature te bekijken.

Lees meer
Mijn AllUnited

Externe links in ledenmodule

Geen website bij AllUnited, maar wel beschikking over de ledenmodule? 

Binnen de ledenmodule is al een breed scala aan mogelijkheden om als menuitem toe te voegen, maar sinds kort is hier ook de mogelijkheid om hier een externe url te koppelen aan toegevoegd. Dus wil je bijvoorbeeld binnen de ledenmodule verwijzen naar een nieuwsitem op jullie of een andere website, dan is dit nu mogelijk! Kies hiervoor het menuitem 'external url'.

Mijn AllUnited

ING bankmutatiebestand wijziging (spaarrekeningen)

Tot voor kort hanteerde de ING voor de rekening courant en spaarrekening hetzelfde IBAN nummer en konden voor beiden de bankmutaties geïmporteerd worden ter verwerking in de administratie.

De ING is nu overgeschakeld om voor de spaarrekeningen, in de download naar MT940 en CAMT053 bestanden, een compleet ander nummer te hanteren.
Het gevolg is, dat daardoor deze bestanden voor de spaarrekening(en) niet meer ingelezen/ geïmporteerd kunnen worden. 
Het blijft wel altijd mogelijk om op de spaarrekening(en) de bankmutaties handmatig in te voeren in de afschriften. 

Voor de rekening courant (eigen IBAN nummer) is alles ongewijzigd.

Digitale KNLTB Ledenpas beschikbaar in de ClubApp

De KNLTB Ledenpas is sinds deze week ook digitaal beschikbaar in de ClubApp. Handig! Want zo heb je jouw persoonlijke pas nu altijd direct bij de hand. De digitale ledenpas is zichtbaar in de ClubApp en kan je gebruiken om je te identificeren bij competities en toernooien. Het gebruik van de digitale ledenpas voor overige toepassingen zoals afhangen, betalen en toegangscontrole wordt in een later stadium mogelijk.

Lees meer
Mijn AllUnited

KNVB wedstrijd koppeling wordt herschreven

Goed nieuws voor al onze voetbalclubs: de koppeling voor het inladen van de KNVB wedstrijden gaat herschreven worden!
Hierdoor worden niet alleen de competitie wedstrijden ingeladen, maar ook de vriendschappelijke (oefen) wedstrijden. Deze wens speelt al zeker twee jaar, maar nu gaat het er eindelijk van komen. Met deze 'nieuwe' koppeling hopen we het dubbele werk voor onze voetbalclubs weer enigszins te verlichten. 

Lees meer

Baan online reserveren (niet meer wachten tot na middernacht)

Veel clubs hebben ons gevraagd het mogelijk te maken dat leden niet meer tot na middernacht hoeven te wachten om online (via website, clubapp of ledenmodule) een baan te kunnen reserveren. Vanaf 16 juni is dit (gratis) optioneel instelbaar in AllUnited. Deze nieuwe functionaliteit staat standaard uit, maar kan gemakkelijk en snel geactiveerd worden. 

Voorbeeld hoe deze nieuwe functionaliteit werkt in de praktijk:

  • Een club kiest voor de nieuwe web reserveren instelling 48 uur vooruit (2 dagen)
  • Het is nu woensdag 11:00. Leden kunnen dan online een baan reserveren met een eindtijd tot vrijdag 11:00
  • Wil een lid toch later reserveren dan is dit niet mogelijk. Er wordt dan de tekst Niet beschikbaar getoond.

  lees ook de update 29/7 verderop dit artikel

Lees meer