Wilco Plasmeijer - Senior verenigingsadviseur

Wilco is 56 jaar, woont in Huizen, houd van Franse muziek en is sinds 2018 fulltime werkzaam bij AllUnited als senior verenigingsadviseur.

Wilco is de enige AllUnited werknemer met een eigen fanclub, een fanatiek tennisser in zijn vrije tijd en nóg fanatieker op zijn werk! Wilco is binnen AllUnited breed inzetbaar, maar bij vragen over het Afhangbord of de Dienstenplanner is Wilco dé specialist die je moet hebben. Ook AllUnited Academy valt onder zijn verantwoordelijkheid.

Lees meer
Mijn AllUnited

Verwerkersovereenkomst Club Unify verenigingen

Via jullie bond maakt jullie vereniging gebruik van een Club Unify Systeem. Om als AllUnited de juiste support te kunnen bieden hebben wij van jullie een getekende verwerkersovereenkomst nodig. Deze kun je hier downloaden. Wij willen jullie vriendelijk verzoeken deze in te vullen en te laten ondertekenen door een hiervoor gemachtigd bestuurslid. Scan deze daarna in en stuur hem naar welkombij@allunited.nl
Zolang wij deze niet hebben gekregen zal het voor ons niet mogelijk zijn om indien nodig jullie de juiste support te verlenen.

Mijn AllUnited

Implementatie gymverenigingen vanuit DigiMembers

Ben jij een gymvereniging en stap je over naar AllUnited vanuit DigiMembers dan loopt voor jullie het implementatieproces afwijkend. Daarbij willen we je attenderen dat als jullie als vereniging DigiMembers slechts gebruikten om leden uit te wisselen en de rest op een andere manier administreerden dit traject voor jullie niet afdoende zal zijn en voor jullie het meer algemene traject van toepassing zal zijn met de daarbij behorende kosten en voorwaarden.

Hieronder eerst wat algemene informatie en het algemene stappenplan ten aanzien van het conversietraject:

Lees meer
Mijn AllUnited

Implementatieformulier NAJK afdelingen

NAJK GAAT DE LEDENADMINISTRATIE ONDERBRENGEN IN ALLUNITED
Ter voorbereiding op deze overgang en om jullie omgeving klaar te zetten zouden we jullie willen verzoeken om het onderstaande formulier in te vullen.

Waarvoor hebben wij deze gegevens nodig?

Bij de start zullen we al de nodige gebruikers aanmaken die toegang moeten hebben tot de ledenadministatie. Afhankelijk van de mate waarin jullie gebruik gaan maken van de diverse modules die AllUnited biedt, is het handig om deze gegevens vast aan ons door te geven. 

Ledenadministrateur

Vul de gegevens in van degene die bij jullie de ledenadministratie gaat bijhouden. 

Benodigde informatie voor te personaliseren templates

Naast het aanmaken van de gebruikers, zetten wij ook vast diverse templates klaar, zoals de facturatie omgeving, een inschrijfformulier en afdrukformulieren. Deze willen wij zo gepersonaliseerd als mogelijk voor jullie klaarzetten. Ook hiervoor hebben we de gegevens en verenigingslogo nodig.

Alvast hartelijk dank voor het invullen van het formulier!


Lees meer
Mijn AllUnited

Implementatieformulier bondsverenigingen

Jullie vereniging gaat de ledenadministratie onderbrengen in AllUnited. Naast het voeren van de ledenadministratie biedt AllUnited nog veel meer mogelijkheden op het gebied van financiële (facturatie en/of boekhouding), communicatieve en organisatorische processen. Om dit goed te kunnen regelen hebben wij twee belangrijke zaken nodig:

  1. Een getekende verwerkersovereenkomst. Deze kun je hier downloaden. Wij willen jullie vriendelijk verzoeken deze in te vullen en te laten ondertekenen door een hiervoor gemachtigd bestuurslid. Scan deze daarna in en stuur hem naar welkombij@allunited.nl
    Zolang wij deze niet hebben gekregen is het voor ons niet mogelijk om de omgeving klaar te zetten.
  2. Om jullie omgeving zo panklaar als mogelijk klaar te kunnen zetten zouden we jullie daarnaast willen verzoeken om via het onderstaande formulier de nodige gegevens in te vullen.

Waarvoor hebben wij deze gegevens nodig?

Bij de start zullen we al de nodige gebruikers aanmaken die de administratie gaan voeren namens de vereniging. Afhankelijk van de mate waarin jullie gebruik gaan maken van de diverse modules die AllUnited biedt, is het handig om deze gegevens vast aan ons door te geven.

Systeembeheerder

Alleen de Systeembeheerder is hierbij verplicht. Onder de systeembeheerder verstaan wij degene die het hele proces ten aanzien van de overgang naar AllUnited organisatorisch gaat leiden. De systeembeheerder is ook degene die uiteindelijk andere gebruikers kan toevoegen en rechten van gebruikers kan inperken of uitbreiden en is het eerste aanspreekpunt voor het AllUnited team.

Andere gebruikers/gemachtigden

Naast de Systeembeheerder vragen we ook de naam en gegevens van degene die de ledenadministratie gaat voeren, de naam een gegevens van de penningmeester en de webmaster. Zeker de laatste hoeft alleen ingevuld te worden als er ook een website wordt afgenomen.

Benodigde informatie voor te personaliseren templates

Naast het aanmaken van de gebruikers, zetten wij onder andere ook vast diverse templates klaar. Deze willen wij zo gepersonaliseerd als mogelijk voor jullie klaarzetten. Ook hiervoor hebben we de nodige gegevens en verenigingslogo nodig.

Waar willen jullie al dan niet gebruik van maken?

Als laatste is het voor ons bij de aanmaak van het systeem handig om te weten in hoeverre de vereniging gebruik gaat maken van de diverse mogelijkheden die AllUnited biedt. Als er van sommige zaken geen gebruik wordt gemaakt, dan kunnen we deze modulen uitzetten voor de vereniging en hoeven deze ook niet verder ingericht te worden.

Alvast hartelijk dank voor het invullen van het formulier!

Lees meer
Mijn AllUnited

Implementatie GymClub Members

Jullie vereniging gaat de ledenadministratie onderbrengen in AllUnited. Naast het voeren van de ledenadministratie biedt AllUnited nog veel meer mogelijkheden op het gebied van financiële (facturatie en/of boekhouding), communicatieve en organisatorische processen. Om jullie omgeving zo panklaar als mogelijk klaar te kunnen zetten zouden we jullie willen verzoeken om via het onderstaande formulier de nodige gegevens in te vullen en bijgaand artikel door te nemen, zodat de juiste verwachtingen geschapen worden.

Waarvoor hebben wij deze gegevens nodig?

Bij de start zullen we al de nodige gebruikers aanmaken die de administratie gaan voeren namens de vereniging. Afhankelijk van de mate waarin jullie gebruik gaan maken van de diverse modules die AllUnited biedt, is het handig om deze gegevens vast aan ons door te geven.

Systeembeheerder

Alleen de Systeembeheerder is hierbij verplicht. Onder de systeembeheerder verstaan wij degene die het hele proces ten aanzien van de overgang naar AllUnited organisatorisch gaat leiden. De systeembeheerder is ook degene die uiteindelijk andere gebruikers kan toevoegen en rechten van gebruikers kan inperken of uitbreiden en is het eerste aanspreekpunt voor het AllUnited team.

Andere gebruikers/gemachtigden

Naast de Systeembeheerder vragen we ook de naam en gegevens van degene die de ledenadministratie gaat voeren, de naam een gegevens van de penningmeester en de webmaster. Zeker de laatste hoeft alleen ingevuld te worden als er ook een website wordt afgenomen.

Benodigde informatie voor te personaliseren templates

Naast het aanmaken van de gebruikers, zetten wij onder andere ook vast diverse templates klaar. Deze willen wij zo gepersonaliseerd als mogelijk voor jullie klaarzetten. Ook hiervoor hebben we de nodige gegevens en verenigingslogo nodig.

Waar willen jullie al dan niet gebruik van maken?

Als laatste is het voor ons bij de aanmaak van het systeem handig om te weten in hoeverre de vereniging gebruik gaat maken van de diverse mogelijkheden die AllUnited biedt. Als er van sommige zaken geen gebruik wordt gemaakt, dan kunnen we deze modulen uitzetten voor de vereniging en hoeven deze ook niet verder ingericht te worden.

Alvast hartelijk dank voor het invullen van het formulier!

Lees meer
Mijn AllUnited

Administratieve implementatie

Jullie vereniging gaat de ledenadministratie onderbrengen in AllUnited. Naast het voeren van de ledenadministratie biedt AllUnited nog veel meer mogelijkheden op het gebied van financiële (facturatie en/of boekhouding), communicatieve en organisatorische processen. Om jullie omgeving zo panklaar als mogelijk klaar te kunnen zetten zouden we jullie willen verzoeken om via het onderstaande formulier de nodige gegevens in te vullen en bijgaand artikel door te nemen, zodat de juiste verwachtingen geschapen worden.

Waarvoor hebben wij deze gegevens nodig?

Bij de start zullen we al de nodige gebruikers aanmaken die de administratie gaan voeren namens de vereniging. Afhankelijk van de mate waarin jullie gebruik gaan maken van de diverse modules die AllUnited biedt, is het handig om deze gegevens vast aan ons door te geven.

Systeembeheerder

Alleen de 1e contactpersoon/Systeembeheerder is hierbij verplicht. Onder de systeembeheerder verstaan wij degene die het hele proces ten aanzien van de overgang naar AllUnited organisatorisch gaat leiden. De systeembeheerder is ook degene die uiteindelijk andere gebruikers kan toevoegen en rechten van gebruikers kan inperken of uitbreiden en is het eerste aanspreekpunt voor het AllUnited team.

Andere gebruikers/gemachtigden

Naast de Systeembeheerder vragen we ook de naam en gegevens van andere contactpersonen. Het invullen hiervan is alleen nodig als zij actief in het systeem van AllUnited gaan werken. Denk hierbij met name aan degenen die de ledenadministratie / facturatie / boekhouding uitvoeren. Mochten jullie ook de website afnemen, voeg dan ook de webmaster toe als contactpersoon.

Benodigde informatie voor te personaliseren templates

Naast het aanmaken van de gebruikers, zetten wij onder andere ook vast diverse templates klaar. Deze willen wij zo gepersonaliseerd als mogelijk voor jullie klaarzetten. Ook hiervoor hebben we de nodige gegevens en verenigingslogo nodig.

Ga naar implementatieformulier

Klik hier om naar het implementatieformulier te gaan

Alvast hartelijk dank voor het invullen van het formulier!

Mijn AllUnited

Support bij implementaties

AllUnited biedt zeer uitgebreide mogelijkheden en functionaliteiten voor het managen van jouw vereniging op alle denkbare vlakken. Hoe goed de functionaliteiten kunnen worden benut valt of staat echter met de manier waarop onze software wordt geconfigureerd voor de specifieke situatie van jouw vereniging. Daarom hechten wij veel waarde aan een goed en uitgebreid implementatieproces, waarin wij, samen met de juiste personen binnen jouw vereniging, het pakket zo goed mogelijk klaarzetten voor een vliegende start. Hieronder beschrijven wij het proces van implementatie in AllUnited: in een paar stappen naar beter verenigen!

Lees meer
Mijn AllUnited

Wisseling van dienst? Wat nu

AllUnited heeft regelmatig clubs die een nieuw bestuur en/of andere functionarissen introduceren. Een dergelijke wissel komt soms gepland, maar dikwijls plotseling. Daarom helpen we jullie graag.

Meteen doen
Wanneer er een overdracht plaats heeft gevonden is dat mooi, maar zorg er in ieder geval voor dat je als nieuw bestuurslid/ nieuwe gebruiker in de AllUnited applicatie kan. Deze toegang kan worden verleend door jullie eigen systeembeheerder. Indien dit niet mogelijk is, kan AllUnited hierbij helpen. Let er dan wel op, dat wij zonder bewijzen dat je daadwerkelijk nieuw bestuur bent, niets aan kunnen passen in de applicatie. Zorg er dus voor dat je kunt bewijzen, dat je van het nieuwe bestuur bent en verzoek ons via mail toegang tot de applicatie. Zodra je in het pakket kan, kan je zelf alle oud bestuurders verwijderen of de toegang blokkeren.

LET OP: Wij kunnen dat niet voor jullie doen, dit moet je zelf doen als club stichting of vereniging!

Staat het nieuwe bestuur nog in de kinderschoenen?
De meeste nieuwe besturen hebben wat hulp nodig bij de opstart. Zorg dat je per persoon een 'bijspijker' cursus aanvraagt, zodat we de penningmeester, webmaster en ledenadministrateur weer snel op weg kunnen helpen.

Even geen bestuur?
Even geen invulling voor bepaalde functies? AllUnited No Worries is een extra service waarbij we de uitvoerende taken met betrekking tot facturatie & debiteurenadministratie grotendeels overnemen. Wij doen dit volledig binnen jouw eigen pakket! Dus geen onveilige CSV-export of transacties en altijd direct overdraagbaar.

Mijn AllUnited

Extra Services

Als verenigingsspecialisten beseffen wij dat de cashflow van de vereniging belangrijk is. Daarom helpen wij jou graag om de contributie te innen. Zorgeloos, snel, goed, eenvoudig en tegen een zeer scherp tarief.

Lees meer

Support aanvragen

Bij de implementatie van jouw vereniging in ons systeem, en bij het dagelijks gebruik daarna: we staan altijd voor je klaar met onze supportafdeling. Je kan onze hulp op diverse manieren inschakelen, maar vergeet niet van tevoren de handleiding te checken! 

Hieronder vind je een korte weergave van alle mogelijkheden:

Lees meer
Mijn AllUnited

Ons supportteam

Ons supportteam bestaat inmiddels uit 11 man én 1 ambassadeur  .. een volwaardig team dus!

Een korte kennismaking:

Lees meer