
Vanuit de AllUnited Academy gaan we met jouw vereniging aan de slag om er voor te zorgen dat jullie AllUnited beter leren kennen én dus ook beter kunnen benutten.
We kunnen jullie ondersteunen op verschillende manieren. Zo kun je snel weer verder.
Vanuit de AllUnited Academy gaan we met jouw vereniging aan de slag om er voor te zorgen dat jullie AllUnited beter leren kennen én dus ook beter kunnen benutten.
We kunnen jullie ondersteunen op verschillende manieren. Zo kun je snel weer verder.
AllUnited heeft het afgelopen jaren webinars gehouden over verschillende modulen. Op veler verzoek bieden wij deze uitlegvideo's nu als downloadlink aan.
Je ziet de AllUnited schermen waar jij ook mee werkt en hoort een gesproken uitleg van ons supportteam.
Inschrijfformulieren zijn reuze handig, omdat hiermee dubbel werk voorkomen wordt. Als een nieuw lid een formulier invult en verstuurt, komen deze gegevens rechtstreeks in AllUnited terecht. De inschrijving hoeft daarna alleen nog maar door de club aangenomen (of wachtlijst) te worden.
Geen dubbel typewerk dus. Ook voert AllUnited allerlei controles uit om ervoor te zorgen dat de administratie op orde is.
We kunnen je ondersteunen op vele manieren:
1) óf we geven je een voorzetje bij het maken van deze formulieren
2) óf je laat ons éénmalig het werk doen.
Werkt jouw vereniging op dit moment met een administratief pakket van AllUnited en ben je tevreden met jullie niet-AllUnited website, maar wil je wel voldoen aan de nieuwe AVG regels? Misschien is onze ledenmodule dan een geschikte oplossing voor jou. Een ideaal verlengstuk waarin leden kunnen inloggen en hun eigen gegevens & privacy instellingen kunnen beheren.
Lees meerAllUnited biedt een uitgebreid pakket aan mogelijkheden om je financiële administratie te beheren en inzichtelijk te maken.
We kunnen je ondersteunen op vele manieren:
1) óf een maatwerktraining
2) óf hulp bij het inrichten
3) óf je laat ons al het werk doen.
📆 Agenda trainingen
Je kunt direct aan de slag als je onderstaande filmpjes bekijkt. In de handleiding wordt één en ander ook stap voor stap behandeld.
Lees meerNeem hiervoor contact op met Tamara, Rolf of Laurien
via 071-2073800 #1
Mailen kan ook! Stuur een mailtje naar info@allunited.nl
We helpen je graag snel verder.
Er zijn een aantal handleidingen en filmpjes beschikbaar. Op deze manier kun je makkelijk en snel aan de slag met AllUnited.
Lees meerBij diverse verenigingen vervullen leden ook diensten bijvoorbeeld achter de bar. Een hele klus om deze planningen te maken en bij te houden. Dit kan een stuk eenvoudiger. Leden kunnen zelf hun diensten reserveren. Wanneer de maximale inschrijfdatum is overschreden, dan kunnen de schema’s automatisch worden ingevuld. Hierbij kan rekening worden gehouden met andere werkzaamheden binnen de vereniging. Daarnaast biedt het systeem ook de mogelijkheid voor het desbetreffende commissielid om de vrijwilligers zelf in te plannen.
📆 Agenda trainingen
AllUnited biedt een rapportage- en communicatietool, de 'Selectie Wizard', waarmee allerlei selecties kunnen worden gemaakt. Hiermee is het mogelijk om gebruikers toegang tot selectieve data te geven, gebaseerd op hun autorisaties/functies.Ook wordt uitgelegd hoe de verschillende tabellen aan elkaar gekoppeld kunnen worden. Feitelijk is een selectie wizard niks anders dan uit verschillende tabellen gegevens naar boven halen. Zo is er een relatietabel, een activiteiten tabel etc. Ook is het mogelijk deze tabellen aan elkaar te koppelen. Dit is al door ons gedaan bij de meest voorkomende rapportages.
📆 Agenda trainingen
In dit digitale tijdperk verloopt veel verenigingscommunicatie inmiddels via de mobielvriendelijke website, de ClubApp of E-nieuwsbrieven. Daarom biedt AllUnited uitgebreide mogelijkheden om van die media gebruik te maken, en om ze te laten samenwerken.In deze cursus leggen we onder meer uit hoe je pagina's en artikelen kan publiceren op de website. Ook komen de inschrijf- en webformulieren aan de orde, en laten we zien hoe je de menu-structuur kan beheren. Vervolgens behandelen we de weergave van bijvoorbeeld de agenda, teampagina's, bestuur en commissies, het toekennen van rechtenstructuren en natuurlijk hoe je al deze zaken ook in de ClubApp of je E-nieuwsbrief kan verwerken.
Lees meerAllUnited biedt een uitgebreid pakket aan mogelijkheden om jullie facturatieproces goed te laten verlopen.
We kunnen je ondersteunen op vele manieren:
1) óf een maatwerktraining
2) óf hulp bij het inrichten
3) óf je laat ons al het werk doen.
📆 Agenda trainingen
Lees meer
Bij een goede inrichting van de instellingen is het beheer van je ledenadministratie in AllUnited eenvoudig. Die instellingen zijn echter een samenspel van relatietypes, activiteiten en categorieën, inschrijf- en afdrukformulieren, functies en routes.De manier waarop je al die instellingen moet configureren, verschilt ook nog eens per sport. Sterker nog: de inrichting van bijna elke vereniging in AllUnited is uniek. Net als de handelingen die je moet verrichten om je ledenbestand op orde te houden.
📆 Agenda trainingen
AllUnited biedt verenigingen de mogelijkheid (zilver en goud) om uren vooraf voordeliger* in te kopen. We bieden deze mogelijkheid aan, omdat bij veel clubs alleen de penningmeester 'over het geld' gaat en deze niet altijd bereikbaar is. Door deze win-win situatie aan te bieden, kunnen AllUnited gebruikers van jullie vereniging nu én trainingen e.d. aanvragen én het is nog eens voordeliger ook.
Geïnteresseerd? Mail dan jullie keuze o.v.v. verenigingsnaam naar academy@allunited.nl
Het is ook mogelijk om een maatwerk training te krijgen in Noordwijk of via een webinar. We stemmen dan het programma af op jullie wensen.
Lees meer1. Ledenadministratie & Interface
2. Facturatie
3. Boekhouding
4. Website beheer (basis en gevorderd)
5. Selectie wizard (rapportage- en communicatietool)
6. Vrijwilligersdiensten (o.a. bardiensten)
👉 Of volg een op jullie club afgestemde maatwerk cursus
📆 Agenda trainingen
Geen training, maar wel een paar tips over:
> Ledenmodule
> Inschrijfformulieren